Midnight Game

17. července 2016 v 18:33 | ScratchThem |  Creepypasta
Můžete vyzkoušet :))
"Midnight game" je starý pohanský rituál, který se používal hlavně jako trest pro ty, kteří porušili zákony náboženství Pagana.

I když to bylo používáno hlavně jako zastrašovací taktika, aby lidé uposlechli bohy, ale existují i případy mrtvých, kteří rituál zkoušeli.

Je dokonce šance, že zůstanete trvale psychicky poškozeni. Doporučujme nehrát hru o půlnoci.

Nicméně, pro ty, kteří jsou nedočkaví a nebo pro ty, kteří jsou ponořeni do temných okultních rituálů, zde je návod, jak hru hrát. Činíte tak na vlastní nebezpečí...

Instrukce

PODMÍNKY:
Musí být přesně půlnoc, když začnete provádět rituál. Pokud to nesplníte, nebude to fungovat.

POMŮCKY:
Budete potřebovat svíčku, papír, něco na psaní, zápalky nebo zapalovač, sůl, dřevěné dveře a alespoň jednu kapku vlastní krve. Pokud hrajete s více lidmi, budou potřebovat svoje vlastní materiály a budou muset provést kroky níže uvedené.

KROK 1:
Napiště celé své jméno na papír (křestní, druhé a příjmení). Na papír dejte aspoň jednu kapku svojí krve. Dejte krvi šanci se vsáknout...

KROK 2:
Vypněte všechna světla tam, kde se rituál bude odehrávat. Jděte k dřevěnným dveřím a položtě papír se svým jménem před dveře. Nyní vemze svíčku a zapalte ji. Umístěte ji na horní část papíru.

KROK 3:
Zaklepejte na dveře 22x. Až budete klepat naposledy, musí být 12:00 AM. Potom otevřete dveře, sfoukněte svíčku a dveře zase zavřete. Právě jste dovolili, aby Midnight Man vstoupil do vašeho domu.

KROK 4:
Okamžitě znovu zapalte svou svíčku.
A teď hra začne. Nyní musíte se svou svíčkou okolo svého domu číhat. Vaším cílem je vyhýbyta se Midnight Manovi až do 3:33 AM. Pokud vaše svíčka zhasne, znamená to, že Midnight Man je blízko. Je nutné do deseti sekund zapálit svíčku. Pokud byste to nedokázali v pravý čas, musíte kolem sebe okamžitě utvořit kruh soli. Pokud neuspějete v obou případech, Midnight Man vám způsobí halucinace v podobě vašeho největšího strachu a potom vám vytrhá orgány jeden po druhém.. Budete to cítit, ale nebudete moci reagovat.
Pokud stihnete udělat kruh soli, musíte zde zůstat do 3:33 AM.
Pokud jste uspěli s rozsvícením svíčky, můžete pokračovat ve hře. Musíš pokračovat do 3:33 AM, aniž by tě napadl Midnight Man, nebo se uvězni v kruhu soli, aby jsi vyhrál hru. Midnight Man opustí tvůj dům ve 3:33 a vy budete v bezpečí.

DODATEK:
Náznaky toho, že je Midnight Man blízko bude obsahovat náhlý pokles teploty, vidění černé humanoidní postavy ve tmě, šepotání z neznámého zdroje. Pokud se s něčím takovým setkáte, je doporučeno opustit protor.

NEZAPÍNEJTE svetla během hry

NEPOUŽÍVEJTE baterku během hry

NECHOĎTE spát během hry

NEPOKOUŠEJTE se použít krev někoho jiného na vaše jméno

NEPOUŽÍVEJTE zapalovač jako náhradu za svíčku, nebude to fungovat

V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ SE NEPOKOUŠEJTE provokovat Midnight Mana, NIKDY

Dokonce i když hra skončí, bude tě vždy pozorovat.

Hodně štěstí, budete to potřebovat...

Originál: CreepypastaWiki
Přeložila: ScratchThem

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 DRAK DRAK | Web | 18. července 2016 v 19:56 | Reagovat

proč ne? my kdysi vyvolávali duchy často,
tohle je podobné

2 ScratchThem ScratchThem | E-mail | Web | 18. července 2016 v 20:05 | Reagovat

[1]: XD Tak může nás jít víc :D Můžeme se domluvit :ddd

3 Amphetamine Amphetamine | 22. července 2016 v 15:08 | Reagovat

Týjoooo. To zní fakt dobře xD. Možná to i zkusím :>. Skvělý překlad<--jako vždy xD.

4 ScratchThem ScratchThem | E-mail | Web | 22. července 2016 v 15:46 | Reagovat

[3]: Děkujuuu! <3 Love u bro XD :33 Tak dej pak vědět jak to dopadlo :D Grr x3

5 Dolza Dolza | 23. července 2016 v 14:48 | Reagovat

Ty překládáš tak zajímavé věci.. <3 Já bych to klidně zkusila

6 ScratchThem ScratchThem | E-mail | Web | 23. července 2016 v 20:22 | Reagovat

[5]: UUUU :3 Děkujuu

7 Clockie Clockie | 25. července 2016 v 23:36 | Reagovat

Tak jo lidi, jdu na to XD Super článeek!!!! <33333

8 ScratchThem ScratchThem | E-mail | Web | 26. července 2016 v 10:39 | Reagovat

[7]: Tak dej pak vědět XD Thanks! :333

Kopírování článků je zakázáno!